Sunday, 30 October 2011

akhirnay dpat jgak...hahaha

yeah...akhirnya dpat jgak fiq no fon dy...huhuhu...comey gilew dy....eeee gram fiq tngok..hahaha
pasnih nk mngayat abih2 la hahaha(gatai)...huhuhu...kali nih fiq nk jga abih elok..xmo jd mcm yg lama...smua curang blakang fiq...hurm...harap2 dy x mcm...sronok nih...meh sni nk crita cmna fiq bley rapat ngan dy...awal2 2 sja2 ja nk wat rlationship dlam fb...x ku sangka x ku duga akhirnya dri main2 jdi btol2 plak...malu2 tpi mahu..hahahaha...sronok gila nih...x sngka dpat jgak dy...huhuhu...k la x bley crita bnyak2...t lau ada msa fiq crita len k....huhuhu...lau da confirm t fiq ltak gmbo dy dlam blog fiq nih k...salam..:)
terima kasih kerana membaca ;)

No comments:

Post a Comment